Dags att skriva om nåt annat..

2009-06-04 @ 22:03:39

Har ju bara blivit en massa bloggande om min sjukdom på sista tiden.. inte haft lust att skriva om nåt egentligen, men måste ju uppdatera om sjukdomen. Men nu ska jag berätta om min lycka.. Alexander aka slappstjärt har ÄNTLIGEN börjat dricka ur pipmuggen SJÄLV!! Han har kunnat det länge, men den behagliga mannen har vägrat dricka själv om man har varit i närheten och kunnat hjälpa honom. Då har han alltid kommit springandes med muggen till mig, alltid mig, och räckt upp muggen till mig och gapat. Om jag inte gett honom, så har han blivit skit sur och gråtit. Han har vägrat att dricka själv, men idag när jag skulle ge han middag så tog han muggen och drack själv, fastän jag stod bakom honom. Sen har han försökt räcka den mot mig men då har jag sagt åt han att han kan dricka själv och låtsas hålla i muggen och luta huvudet bak och dricka själv och då har han själv gjort samma sak. Inget gråt eller gnäll utan han dricker numera själv. Helt underbart!!

Andras kommentarer
Pappa

Duktig kille :-) Vi ses på lördag...

Kramar gumman

2009-06-04 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll