Får åka hem!

2009-06-16 @ 11:25:41

För varje natt som jag sovit här har allt blivit värre och värre. Saknaden, ensamheten, tankarna. I natt mådde jag inte alls bra. Var uppe till 4 och låg och tittade på bilder och filmer på alexander från det han föddes. Jag kände det att jag måste hem idag! Jag tror inte jag skulle klara en natt till här ensam. Jag behöver peter. Min son. Vänner och familj. Det är tufft att ligga här själv utan någon alls. Det har varit som att ligga i en isoleringscell. Det här rummet är det enda jag sett de närmsta dagarna. Har inte varit ute på en vecka. Det enda har varit upp och ner till uppvaket i sängen. Men de senaste dagarna har det inte behövts så detta rum är det enda jag sett. Men idag får jag åka hem! Vet inte när men det blir någon gång i eftermiddag. Dom fixar transport hem oxå. Trodde inte jag skulle få åka hem utan kanske bli flyttad till värnamo sjukhus men jag får åka hem! Dessutom hade svaren på proverna på äggledarna kommit och det var "bara" en infektion. Ingen cancer eller annat skit! Så jag är hur glad som helst nu. Längtar hem! Nu ska jag packa och klä på mig. Lär ta ett tag då huvudet inte är som det ska än.

Andras kommentarer
Therese

gud va skönt att höra! blev riktigt glad när jag läste, å va skönt att få komma hem! å att det bara va en allvarlig infektion, puh, det måste vara en lättnad!

2009-06-16 @ 12:37:19
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Karin

Hej! Har följt din blogg senaste veckorna och jag blev så glad när jag läste dom positiva nyheterna! Härligt att du får åka hem!

Ta hand om dej nu!!

2009-06-16 @ 14:11:58
URL: http://liamojag.blogg.se/
Pappa

Härligt! Du lät verkligen superglad när vi pratade i förmiddags. Skönt att du äntligen får komma hem.

2009-06-16 @ 14:28:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll