Idag åker vi

2009-06-06 @ 16:20:14

Min pappa är på väg hit för att hämta mig och Alexander. Vi ska till Stockholm. Jag ska vara där tills på måndag, då pappa skjutsar mig till Linköping, Alexander ska vara hos dom medan jag opereras och läker ihop. Peter kommer till linköping på tisdag innan jag ska opereras. Hoppas på att jag får veta vilken tid det blir på måndag som jag ska opereras på tisdag.
Hoppas jag får tillbaka min mobil som varit inne på lagning innan vi åker till linköping så man kan fixa så man kan mobilblogga.. Den mobilen jag har nu, min super gamla LG 8120 eller vad den heter, kan jag varken ta emot eller skicka bilder eller surfa ifrån.

Andras kommentarer
Lina - mamma till Fabian.

Hejsan!



Jag har läst din blogg ett tag men har aldrig kommenterat (vad jag minns), men nu vill jag bara säga att jag håller tummarna för att det går så bra det bara kan på tisdag!

2009-06-06 @ 22:02:38
URL: http://kvadratmeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll