Läkarbesök i morgon

2009-06-04 @ 22:03:29

Sjuksköterskan jag träffat ofta på kvinnokliniken ringde mig i eftermiddags och sa att hon pratat med min läkare ang att jag ville träffa henne, och hon tyckte att det var bra att jag hade ringt. Till skillnad från den sköterskan jag fick prata med när jag ringde igår som inte visste någonting om mig, min sjukdom eller nåt utan hon fattade inte varför jag ville träffa läkaren eller varför jag ville bli sjukskriven. Hon menade att jag inte blivit opererad än så varför skulle jag bli det?? IDIOT! I alla fall så ska både jag och Peter träffa min läkare i morgon efter 12. Vi ska gå igenom och fundera ut våra frågor nu ikväll och i morgon så vi slipper gå och undra över en massa saker sen, så att vi får klarhet i vissa saker. Det känns skönt!

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll