Läkarbesöket

2009-06-05 @ 13:49:27

Vi fick inte reda på så mycket mer än vad vi redan visste.. Men det var skönt att kunna få lite klarare besked. Och så blev jag sjukskriven. På anledningen hade hon skrivit bäckentumör..
Vi frågade om vad det var för något eftersom det inte verkade som dom trodde att det var en cysta.. Då förklarade hon att en cysta innehåller vätska, en tumör vävnader och min bestod av 50/50. Sen att dom hade hitta lymfkörtlar som var runt 2 cm oxå på den vänstra sidan var heller inte bra. Men dom kan inte säga exakt vad det är förrän dom öppnat mi och en patolog fått se på det. Sen några veckor efter operationen kommer det slutgiltiga beskedet om exakt vad det är för nåt och om det nu visar sig vara cancer så kommer jag få börja med cellgiftsbehandling.. kul. Hoppas verkligen inte att det är det.
Hon berättade oxå att det är mycket ovanligt det här. Det är väldigt sällsynt att man ens får några cystor vid min ålder.

Andras kommentarer
Syrran

Janne hälsar att han tänker på dej och min mentor Maria hälsar att du ska krya på dej. Glöm inte att jag ÄLSKAR DEJ!!!

2009-06-05 @ 19:49:58
URL: http://FiiHStar

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll