Nu ligger jag på mitt rum. Är så

2009-06-09 @ 18:00:19

0-2ee39342a25f8875a13ec9c3a81c3094.png

Kolla varifrån!

Nu ligger jag på mitt rum. Är så trött just nu. Men operationen gick bra. Fick nyss prata med läkaren om vad dom tagit bort, så jag fick vänta och inte veta något länge. Dom har tagit bort båda äggledarna. Dom tar inflamerade, rejält. Dom var redan trasiga, stängda så jag hade aldrig blivit gravid ändå. Men livmodern och äggstockarna är kvar så jag kan bli gravid med ivf, men aldrig själv.


Andras kommentarer
Therese

Gud va tråkigt, men tur att du fick komma och ta bort dem om de va så skadade, det hade nog varit jobbigt att gå med länge till, tur att ivf finns me! Alltså är hoppet inte ute! Måste kännas lite skönt i alla fall va? krya på dig gumman kram kram

2009-06-09 @ 21:40:05
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Maylin

Krya på dig! Tur att de inte behövde ta bort allt.

2009-06-09 @ 21:54:38
Pappa

Hoppas smärtorna du har blir bättre till ikväll nu. Puss gumman

2009-06-10 @ 13:04:03
L

Usch gumman!! Låter inge vidare alls... =( Men som tur är så finns ju IVF-behandlingar så Ni kan ju faktiskt få ett syskon om Ni vill. Lite goda nyheter i allt det jobbiga. Massa styrkekramar L.

2009-06-12 @ 22:31:15
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll