Saknar min prutt.. Denna bilde

2009-06-13 @ 00:55:45

2ce4a37d56e30a9fd79174775c211181.png

Kolla varifrån!

del 1. Saknar min prutt.. Denna bilden tog jag kvällen innan vi åkte till stockholm. Min lilla älskling! Saknar min stora älskling oxå (Peter) ;-) men han kommer hit i morgon bitti. Ska bli skönt! Min farfar och eva var här tidigare. Blev ganska överraskad för jag visste inget och jag sov när dom knackade på men vaknade då och såg farfar i hans ljusa jacka och tänkte fan vad den läkaren är lik farfar men så vaknade jag till och fattade att det va han. Det var kul med besök trots att jag inte mår så bra. När dom var här fick jag tid till att röntga huvudet för att se om det kunde vara en blödning eftersom bloodtatchen inte fungerat. Fick vänta halva dagen på narkosläkarens svar om vad som skulle göras, en fjärdedel av dagen på tid till röntgen, och resterande fjärdedel till svaret från röntgen. Det var ingen blödning i huvudet i alla fall. Så i morgon börjar samma process om igen.


Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll