Slängpuss till mamma

2009-06-28 @ 22:55:12

Idag så lärde sig Alexander att ge slängpussar. Det tyckte han var kul och gjorde det i affären hela tiden när vi handlade :) Innan dess så var vi och badade. Idag var det mycket varmare än det var när jag var där med min mamma.. då var det kallt, idag var det perfekt. Men jag får ju inte bada än så jag doppade bara fötterna, men Alexander badkrukan däremot.. han hade lagt krukan åt sidan och sprang i vattnet och ramlade flera gånger så han badade hela sig. :) Sen var vi och hälsade på Ingela och hennes nya valp där även Ulla var med sin valp. Alexander och Peter badade även i Ingelas pool så det blev mycket bada för dom två herrarna idag. Sen vart det fel på bilen.. Upptäckte att det läckte vatten under den när jag kom ut från OK och då såg vi på temperaturmätaren att den var för varm.. Sådå såg man tusenlapparna flyga iväg och när vi väl lyckades få ner temperaturen med hjälp av kallt vatten så kom vi inte långt förrän mätaren nästan var vid det röda igen.. Men sen så fick mätaren ett spel när vi var på väg hem och gick upp och ner hela tiden men sen så stannade den på det mittersta sträcket och stod där hela vägen hem. Vette fan vad det var med bilen, men den verkar funka nu.



Glad kille



Ganska bra bilder med tanke på att de är tagna med mobilen...



Peter och Alexander i poolen hos Ingela.. Ingelas grand danois ville ocå vara med


Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll