Bajs överallt

2009-03-17 @ 07:47:28

Igår eftermiddag så såg jag att Alexander var blöt på bodyn enda upp i ryggen. Han hade bajsat igenom blöjan och det var bajs överallt!! Så det var bara att slänga in honom i badet. Tänderna som spökar på stackarn. Och varje morgon så har blöjan varit på gränsen att rinna över, så full har den varit! Hoppas han blir bättre i rumpan snart!

Nu har han i alla fall åkt i väg med sin pappa till dagis. Peter ska jobba mellan 8-16 idag så Alexander fick börja tidigare och sluta lite senare på dagis idag. Och äta frukost där. Hoppas han äter bra bara. Han var lite kinkig när de skulle åka för han är ju inte van att gå upp så tidigt. Jag la honom en timme tidigare igår för att han inte skulle vara så trött idag, men det tog minst 45 minuter innan han somnade så det blev inte så mycket extra sömn för honom.

Andras kommentarer
Ansi

Lycka till i morgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-17 @ 16:24:22
Britt Magnusson



Tack för klänningen jag tror den blir ganska bra även om Peter inte tycker om den.

2009-08-03 @ 07:11:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll