Frågor

2009-03-17 @ 22:41:55

Vad heter ni? Therese och Peter
Hur träffades ni? Peter körde hundtricket :P Hela historien finns här
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år nu den 27:e
Är ni förlovade? Ja, sen 30/11-07
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja
Har båda körkort? Peter har, jag med i morgon förmodligen :P
Kommer du ihåg er första kyss? Ja det gör jag.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Peter
Vem är äldst? Peter
Vilka stjärntecken är ni? Jag är lejon och Peter är vattuman.
Vem fyller först på året? Peter
Vem är längst? Peter
Vem sjunger bäst? Beror på hur man ser det.. Peter har sån rolig sångröst :P
Håller ni i handen på stan? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja.. i två månader :P
Vad har ni gemensamt? Humorn, hundar, framtidsplaner mm.
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej, det var ju inte ens meningen att vi skulle bli tillsammans men vi blev kära :)
Har ni någon speciell låt? Ja, Evanescence - Call me when you sober
Har ni stora framtidsplaner? Absolut!
Har ni gråtit i varandras armar? Det har hänt.
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, inte än tyvärr
Vilket är ert bästa minne? Dagen då jag plussade och dagen då Alexander föddes
Vem lagar bäst mat? JAG!!!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Shiftar mellan att sitta vid tv:n och datorn.. Tråkiga som fan
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej, men vem gör det?
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Typ 1 mil
Blir du lätt svartsjuk? Nej, inte nu. Men i början var jag lite svartsjuk.. E jag alltid i början av förhållanden. Och riktigt mycket i början av graviditeten!! Inbillade mig saker och grät varje dag!! DET var hemskt!! haha!! Nu så här efteråt så skrattar man ju bara åt sig själv och tycker det va patetiskt, men det var ju hormonerna som spelade ett spratt
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ganska jämnt där tror jag
Brukar nån av er prata i sömnen? Det gör vi båda ibland.. Jag har hört Peter och han har hört mig (säger han)

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll