I morgon är det dax!!

2009-03-10 @ 22:19:16

Ja.. i morgon är dagen D del 1 här :P Alltså dags för teoriprov!!! Jag är faktiskt inte så nervös.. Har gjort bra i från mig på körskolans tester! Pluggade även idag och gjorde om testen från början. Hann göra A, B, C-delen, Fordon och en repitionsdel. Och resultaten blev:

A delen: 69 rätt av 70
B delen: 70 rätt av 70
C delen: 67 rätt av 70
Fordons delen: 69 rätt av 70
Repitions del 1: 65 rätt av 70

Så jag måste ju klara det i morgon!! Ska plugga innan på körskolan med. Göra resterande två repitionsdelarna, sluttestet, minsa svåraste frågor och ämnen, och mina osedda frågor.. De sistnämnda (från sluttestet) har jag ju gjort minst 5 ggr var så dom kan jag ju bra redan. Det är bara lite repition.

Så.. i morgon kl 11.00... HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!!!!!!!!!!!!!

Direkt efter ska jag övningsköra med Ulla till jönköping.. ska lämna in min bajs mobil som inte ens går att starta längre.. så nu har jag min gamla LG8120? Hette den väl? Pinsamt värre.. men den funkar i alla fall.

Andras kommentarer
mammsen

Du vet att vi håller både tummar o tår för dej idag. Puss o kram.

2009-03-11 @ 07:51:05
Camilla

Håller tummarna för dig :)

2009-03-11 @ 09:45:07
URL: http://camilla2008.blogg.se/
lkgj

lycka till!

2009-03-11 @ 10:59:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll