Ja.. hur är det med oss?

2009-03-06 @ 11:02:19

Alexanders ögon är iaf bättre, men inte helt bra än. Men hans hosta har däremot blivit värre! Hostar hur mycket som helst om nätterna nu! Och jag har med fått ögoninflammation.. Varje morgon är ena ögat igenklistrat.. Inte kul. Men det är bra att man får det samtidigt. För en pipett räcker till både mig och Alexander. Nu vet jag inte hur många droppar en vuxen ska ha (Alexander ska ha en i varje öga 2 ggr/dag) men det är bättre att jag tar det som finns kvar än att kasta det för man får inte spara öppnade pipetter. Halsontet är fortfarande kvar. Värst är det på kvällarna.. då hjälper ingenting känns det som.

Andras kommentarer
mammsen

Stackars er som aldrig blir bra. Ni får krya på er så ni är friska tills ni ska komma hit. Ni har inte varit på förskolan nåt?

2009-03-06 @ 13:47:18
Camilla

Såg dig idag när du övningskörde med Ulla :D

2009-03-06 @ 14:59:19
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Therese

Nej vi har inte varit på förskolan nått..

Får bli på måndag

2009-03-06 @ 16:10:55
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Camilla

Haha ja absolut ;)

Du körde i rondellen upp mot Willys och vi kom ifrån det hållet :P

2009-03-06 @ 17:57:23
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll