JAG KLARADE DET!!!

2009-03-18 @ 15:53:44

JAG HAR KÖRKORT!!!! SÅÅÅÅ UNDERBART!!!
Känns helt overkligt!! Var sååå nervös så jag höll på att svimma, men jag träffade körskolläraren innan och hon trodde jag skulle klara det och så när hon såg vem instruktören var så sa hon att han var den bästa. Och han var verkligen bra! När jag kört ut från parkeringen så var jag inte ett dugg nervös! Vi satt och pratade hela uppkörningen igenom så han var verkligen lättsam!! Och så fick man beröm efteråt!
 Fick ett sms av Ansi innan uppkörningen där det stod att jag skulle höra av mig när jag klarat det så skulle hon komma ner och hämta mig så fick jag köra hennes bil hem till henne där hon bjöd på kaffe. Så efter jag klarat det ringde jag henne och hon kom ner och jag körde UTAN övningskörningsskylt!! Vilken känsla!! Underbart!! Känns sååå skönt!

Fick rosor av Peter och en söt liten kaktus med blommor i en jättefin kruka av Ulla och Ruth (Peters mormor).


Andras kommentarer
Pappa

G R A T T I S ! ! ! Igen!

2009-03-18 @ 16:07:08
mammsen

Va vad det vi sa jätte grattis till dej. Puss puss

2009-03-18 @ 16:36:48
Britt



Jätte Grattis till kortet och kör varsamt.

2009-03-18 @ 18:10:23
Britt







Hopppas detta går fram ,har aldrig gjort detta innan. Stort grattis till kortet.

2009-03-18 @ 18:14:55
Åsa

Stort GRATTIS TILL DITT KORT

2009-03-18 @ 21:13:44
URL: http://www.jaxacixi.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll