Jaha.. vad har hänt idag då?

2009-03-05 @ 22:54:49

Inte så mycket..
Varit och pluggat på körskolan. Gick mycket bra idag! Hade som sagt en del kvar av reptitionsdelen och på första försöket fick jag 62 rätt, på andra 61 rätt och på tredje 65 rätt (olika frågor varje gång). Just på repiitionsdelen skulle man ha 63 rätt av 70 Alla andra så gäller 60 rätt. Så egentligen var jag godkänd på alla test. Sen hade jag bara sluttestet kvar, och på första försöket fick jag hela 62 rätt!! Inte illa pinkat! Sen körde jag "mina osedda frågor" och faktiskt kommer jag inte ihåg vad resultatet var där för jag hade bråttom till tåget.. Men dåligt var det inte. Så det känns som att jag kommer klara teoriprovet på onsdag! Hoppas det i alla fall!

Andras kommentarer
mammsen

Klart du kommer att klara provet, du är ju lika duktig som din mamma:) Hur är det med er? har ni blivit bättre?

2009-03-06 @ 07:56:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll