Jävla hals!

2009-03-02 @ 06:06:34

Gick och la mig vid 24 tiden.. Kunde inte sova förrän vid 02:30 och vaknade igen 03:30 av att jag hade så ont i halsen så att jag höll på att dö! Vet inte hur många muccoangin jag tog men det hjälpte inte. Salivet rann som en flod ur munnen och det gjorde så ont att svälja. Låg i sängen i en timme och försökte somna om men det gick inte så 04:30 gick jag upp, kokade upp vatten och satte mig i soffan och drack varmt vatten med honung. Det är så skönt för halsen. Först nu har det blivit bättre i halsen, men ingen mening att lägga sig nu. Funderar på om jag ska ringa läkaren sen och få nått mot halsen kanske eller om jag ska skita i det. Har fan inte råd att betala läkarbesök och ev medicin.. Ska i alla fall till apoteket senare idag och köpa ipren och kanske testa strepsils duo mot hals ontet. Min pissblåsa tycker ju inte om att dricka så många koppar med honungsvatten som jag dricker. Har säkert druckit 10 koppar nu sen jag gick upp 04:30. Och så ska jag även köpa ipren sup åt Alexander för han har bara en kvar. Funderar på om jag/Peter ska med han till läkaren i morgon. Han har ju varit sjuk i en vecka och det blir inte bättre! Hans ögon är alldeles kladdiga och han kan inte ens öppna dom efter han sovit. Ska nog i alla fall ringa och prata med dom och höra vad dom tycker. Nu ska jag lägga mig i soffan igen och återgå till honungsvattnet för nu börjar det göra ont igen :(

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll