Känns riktigt bra!

2009-03-09 @ 19:02:38

Efter förskolan så släppte Peter av mig vid körskolan för jag skulle ta tillfälle i akt och plugga lite tills Peter kom och hämtade mig då vi skulle till tandläkaren vid 15.30. Så det blev 3 timmars plugg ungefär. Och det gick hur bra som helst! Varierade testerna mellan "mina svåraste frågor", "mina svåraste ämnen" och "slutprov". Fick 67 rätt av 70 på alla dessa tester första gången. Sen varierade det lite.. Men som minst hade jag 65 rätt av 70 så det är ju hur bra som helst!! Sen så gjorde jag slutprovet igen som ett sista prov och jag blev chockad över resultatet... 70 RÄTT AV 70!!! ALLA RÄTT!! Fattade ingenting :P haha! Hur bra som helst! Så nu känner jag mig verkligen taggad inför teoriprovet på onsdag! :D

Andras kommentarer
Pappa

Kanske jag är först...?

Till att gratulera till körkortet nu!

Teoridelen är ju iallafall klar. Kommer att gå fin-fint!

2009-03-10 @ 01:20:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll