Lite bättre idag

2009-03-03 @ 13:49:34

Idag är det lite bättre med mig och jag sov hela natten igenom. Det var skönt!! Alexander mår fortfarande inge bra alls. Han somnade till och med på skötbordet när jag skulle ge han lite nässpray och byta blöja innan jag skulle lägga honom. Snacka om att han förändrats nu när han är sjuk. Innan kunde han inte somna någon annanstans än i sin säng, eller möjligtvis vagnen. Men nu somnar han utan problem i min famn! Satte mig med honom och gosade i soffan efter jag bytte blöja och han somnade inom en minut och sov så gott




Bar in han till sin säng för en halvtimme sen och då vart han ledsen en stund. Han tyckte väl med det var mysigt i mammas famn. Tänk om det blir en helomvändning nu.. Att han måste sova i famnen och inte kan sova i sängen? Så dags nu :P

De flesta har ju liksom problem åt andra hållet.. Att dom alltid måste söva i famnen eller sova bredvid. Men sen när man själv gnäller på att vi har problemet att han INTE vill det då så ska vi bara vara glada över det, för det måste ju vara skönt enligt dom.

Nu vaknade Alexander och är jätteledsen.. ska försöka söva honom igen..

Andras kommentarer
mammsen

Mormors lilla plutt. Pussa o krama honom från oss.

2009-03-03 @ 14:03:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll