Snacka om att malligheten försvann snabbt!

2009-03-06 @ 22:30:04

Haha! Det var så kul så jag måste berätta! Peter kom in i köket och var hur mallig som helst att han hade fått 7 rätt av 10 på ett test som expressen hade om vad man visste om husmorstipsen (HÄR).. Han sa att jag minsann skulle göra det så skulle vi får se hur många poäng jag fick. Så hade han inte tagit bort sitt och jag hann se ett svar. Men när jag kom till den frågan trodde jag att det var hans svar och inte det rätta svaret och jag hade hört talas om ett annat alternativ så jag tog det istället..
Peter stod otåligt hängandes över för att se mina resultat.. 9 rätt av 10. HAHHAHAHA! Det enda felet jag hade var ju det rätta svaret som jag hade sätt!! Hade jag bara tagit det hade det varit 10/10 :P Men iaf!! 9 rätt av 10!! Snacka om att man gått och blivit en hemmafru :P Och Peters glada miner försvann rekordsnabbt :D



Andras kommentarer
Camilla

jag fick 8/10 egentligen borde jag fått 9/10 men jag blev lite smått dum en stund där :P

2009-03-07 @ 08:29:51
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll