Stockholm i morgon

2009-03-18 @ 22:00:11

I morgon bär det av till Stockholm. Vi ska vara där över helgen. Ska på en barndomskompis bröllop där Peter ska fotografera. Så det lär inte bli så mycket bloggande (eller kanske ändå om jag lånar pappas dator :P) Om ni undrar varför jag inte lagt in så mycket bilder den senaste tiden så är det för att min mobil är på lagning och jag använder just nu min gamla mobil från stenåldern (LG 8120?) men den funkar iaf, men det går inte att föra över bilder till datorn från den + att bilderna är i sån dålig kvalitet så det inte är någon mening..

Vette sjutton vad det finns att skriva mer.. Går fortfarande på högvarv här hemma för att jag klarat körkortet och har både dammsugit och skurat rent på toaletten idag! Kan fortfarande inte fatta att det är sant.. JAG har körkort! Kommer kännas ännu mer overkligt sen när jag får körkortet hemskickat. Just nu har jag bara ett A4 papper från uppkörningen där det står att jag har körkort. Tar väl ungefär 2 veckor tills jag har det riktiga hemma (en vecka tills papperna kommer hem och ytterligare några dagar till efter jag skrivit under och skickat in ett foto tills jag får körkortet). Wiiiiie :D

Andras kommentarer
Linda - She with the colors

hejhej! Ser att du har en statistik på din blogg och undrar om du vet hur man kan ändra tysnitt, färg osv på den?

2009-03-21 @ 10:41:01
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll