Utmaning

2009-03-07 @ 18:26:06


Tio första

Första bästa kompis: Hm... Ingen aning. Tror det var Sandra i 2:an när jag precis flyttat till gustavsberg.

Första bil:
Opel

Första kärlek: Hm.. Var nog Jocke i 2:an det med. Vi var tillsammans till och från enda fram till 9:an. Haha!

Första husdjur: Stampe. Min fina kanin jag fick när jag va 12!

Första semester:
Var väl Finland, men inget jag har något minne utav då jag var mini mini.

Första jobb:
Tidningsutdelare (*HATA HATA!)

Första köpta skiva:
Var nog någon Spice Girls skiva :)

Första riktiga kärlek: Henke

Första piercing: Om inte öronen räknas så var det naveln.

Första konsert: Det smärtar mig att berätta, Spice Girls. Haha! Fick köpa två biljetter av en tjejkompis som blev sjuk och jag gick dit med farfar!! HAHAHA!! Stackarn :P


Nio senaste

.. alkoholdrycken: Öl och vitt mouserande vin (Nyårsafton)
.. filmen du såg: Dead like me
.. ringda telefonsamtal: Till mamma igår.
.. bubbelbadet: 27:e December, en liten fest hemma hos Bo och Anne (släktfest typ..)
.. spelade cd: Absolute Dance Winter 2009
.. kyss: Igår kväll
.. gången du grät: Ja du.. Va väl någon vecka sen..
.. måltiden: Nudelsoppa. Sååå skönt för halsen!


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning?: Min egen i såna fall :P
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: Jupp
Busringt till någon: Japp, gjorde alltid jag och Linda mitt i nätterna när vi sov hos varandra


Sex saker jag gjort idag:

1. Övningskört
2. Handlat
3. Lagat mat åt Alexander.
4. Bloggat.
5. Tittat på tv.
6. Plockat ur diskmaskinen


Fem favoritsaker utan rangordning:

1. Tv:n
2. Ringen
3. Sängen
4. Soffan
5. Datorn


Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Peter
2. Mamma
3. Pappa
4. Camilla


Tre val:

Blått eller rött? Hm.. både och
Sommar eller vinter? SOMMAR, helt klart. Allt under +15 är KALLT.
Choklad eller chips? Choklad


Två saker att göra innan du dör:

Ha ett hus utomlands
Hoppa fallskärm



En sak du ångrar:

Det finns säkert många saker jag ångrar.. Men inget jag går och ältar. En sak är väl att jag aldrig bott själv någon gång, utan bara bott ihop med killar.


Utmanar alla som vill, men speciellt Camilla :P hahah!

Andras kommentarer
Carin

Hej Therese!

Det är din moster Carin!

Vad kul det är att få läsa om din familj!

Hoppas du blir bättre i din hals.

Ha de nu så bra! Hälsa familjen.

Kram från din moster Carin

2009-03-07 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll