Utmanad

2009-03-10 @ 00:20:41

Jag har blivit utmanad av Lina

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Han uppärksammades av organisationen "Guide Dogs for the Blind" i San Rafael för sina framgående resultat.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Kompostgaller :P

3. Vad såg du senast på TV? Hund Coachen

4. Utan att se efter gissa vad klockan är? 23:50 RÄTT TID: 00:04

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? TV:n som Peter tittar på

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Rastade hundarna

7. Vad tittade du på innan du började med den här undersökningen? Satt bara och kollade runt.. Men det verkar vara blogg torka på de flesta bloggar nu..

8. Vad har du på dig? Mjukisbyxor och linne

9. Drömde du något inatt? Det gör man varje natt, men jag minns inte vad det var denna natten..

10. När skrattade du senast? Efter jag shakeat röven för Peter när jag kommit ur badet för typ 1 timme sen :P Var alkoholskum i badet skyller jag på :P

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En del tavlor..

12.  Har du sett något konstigt sista tiden? Nej det tror jag inte

13.  Vad tycker du om den här utmaningen? Lite jobbig start, men den tar sig :P

14. Vilken var den senaste filmen du såg? Fortfarande "Dead like me"..

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Den listan är för lång för att skrivas här...

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om? Hm.. jag har ju avslöjat det mesta på bloggen ju.. Men jag kan avslöja att jag är rätt så okvinnlig.. Rapar, skiter och beter mig mer än en man så därför jag bäst går ihop med killar och inte har så många tjejkompisar :P Fast även jag har gränser och beter mig inte hur som helst bland folk.

17. George Bush? Jag är nog den enda som tycker han är söt :P

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicknamn? Jag gillar tjejnamnen Nellie och Isabelle/Isabella. Isadora är oxå ballt. Pojknamn hade jag två st som jag ville ha, Anton och Simon men dom har ju Peters bror redan tagit, BÅDA TVÅ dessutom! Så jag har inga direkta favoriter längre.. Jesper är ganska fint. Kevin kanske? Nja.. nej, killnamn är svårt.

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Nej, men ha stuga utomlands har jag gärna :)

22. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten? Du är den bästa kvinnan jag skapat! HAHAHA!!

23. Vilka 4 personer vill du ska svara på dessa frågor?

Camilla Sandra Lena Therese

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll