Utmaning igen..

2009-03-10 @ 16:14:42

Regler:
-Posta reglerna först.
- Svara på alla frågor.
- Skicka vidare utmaningen till 6 andra bloggare.
- När du postat dina svar, berätta det för den som utmanade dig!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag:
1. Inskola Alexander på förskolan
2. Plugga inför teoriprovet i morgon
3. Handla.
4. Se på glamour, den rätta för rosing, och desperate housewives
5. Leka med Alexander


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hm... ja då var jag 10 år så då gjorde man väl inget speciellt :P


Ställen du bott på?
Nacka, Värmdö (Stockholm), Vuollerim, Luleå (Norrland), Sollefteå (Västernorrland), Värnamo (Jönköpings län)


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala av alla eländiga skulder
2. Flytta till ett stort hus
3. Ge en del pengar till min mamma och pappa, Ulla och andra släktingar som ställt upp så mycket på oss.
4. Köpa nya bilar (en var).
5. Resa mycket utomlands.

Personer du vill veta mer om:
Jag skulle gärna vilja veta vilka det är som är inne på bloggen och som aldrig ger sig till känna,vore roligt att få en kommentar från de.
Varför ni har hamnat på min sida osv.

Jag väljer att inte skicka vidare denna utmaningen till någon,dels för att jag inte läser så jätte många bloggar och de jag läser har troligtvis redan blivit utmanade att svara på detta.
Men den som vill bli utmanad får självklart svara.

Andras kommentarer
Anonym

Kollar din sida för att vi skulle ha barn samtidigt (såg jag på Familjeliv för ett drygt år sen) . Och sedan fortsatte jag att läsa. Eftersom vi båda heter Therese är det ju ett extra plus, eller hur? :)

2009-03-10 @ 19:45:16
Paola

Lycka till på teorin i morgon!!!!

Jag är en av de som är inne och läser lite.

Kram Paola

2009-03-10 @ 21:09:00
Therese

Kul att folk visar sig :) Paola visste jag ju hade blogg adressen men har aldrig kommenterat så man vet ju aldrig om du läser eller ej :P

Och att okända visar sig är mycket roligt :)

2009-03-10 @ 22:11:10
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Therese

Ja det vore skoj att ses en dag,Hörle går det väl tåg till? Smidigare att ta det ist om jag skulle få för mig att hälsa på dig en dag då ju..



håller alla tummar å tår för att du klarar kortet ;-) önskar jag hade haft lite mer pengar å nån att övningsköra med så jag också kunde få de där nedrans kortet, nu ångrar jag att jag inte tog det direkt när jag va 18, men men bättre sent än aldrig!



Ah va dumt att det inte står i tabellen ens, hm...gud så korkat...jag ringer till deras kundtjänst imorgon å frågar om dem vet...

2009-03-10 @ 22:15:01
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Sandra

Har du bott i Vuollerim?

2009-03-11 @ 14:50:20
URL: http://sanfry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll