Vikten då då..

2009-03-13 @ 23:51:54

Ja, ni har väl märkt att det varit dött på den fronten i bloggen ett tag nu. Har fortfarande inte kommit igång och att jag fått mens nu idag gör ju inte saken bättre då man är sugen på allt!! MEN, nu så har jag bestämt mig! Halsen är mycket bättre nu också så på söndag börjar jag igen! Vikten har pendlat endel mellan 85,5-86,5 kg under veckan.. I morse stod vågen på 85,7 kg så någon större viktuppgång har det inte blivit!! Snarare neråt! När jag slutade dieta låg jag ju på 86 kg så lite neråt har det blivit iaf, så jag är nöjd! Men det ska ner mera så jag kommer ta tag i den delen på söndag

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll