Bättre dag idag

2009-05-12 @ 23:54:34

Dagen började ganska jäkla dåligt.. hade världens värk i magen, feberkänsla, snorig, ont i hela kroppen.. Sov till 13 tiden idag faktiskt och det behövde jag! Nu är smärtan i magen borta och nästäppan mycket bättre (ÄLSKAR otrivin comp!!!). Har fått några tabletter mot inflammation, eftersom vården inte hjälper mig förrän den 28:e så får man fixa värken på egen hand. Trodde att jag hade någon form av inflammation oxå och tydligen har jag det eftersom tabletterna verkligen hjälper! Har bara behövt ta en idag men ska ta en till innan jag går och lägger mig så får vi se hur jag mår om någon dag. Ska givetvis kolla upp det den 28:e i alla fall!

En annan positiv sak..
Har sökt jobb på en butik som inte öppnat i värnamo än men som ska göra det i slutet på denna månaden tror jag. De sökte ingen personal men jag skickade in en "intresse anmälan" och fick svar från chefen igår.

"Vi är nu klara med urval och rekrytering av fast anställd personal.
Men vi har ännu inte börjat arbetet med tim/extra/sommarpersonal. Din bakgrund och
inställning gör att vi gärna träffar dig.
Jag ber att få återkomma för att bestämma lämplig tid o. plats."

Hade inga som helst förväntningar på detta jobb, men det är en butik som Brisak i sthlm som jag jobbade på förra julen så jag har ju erfarenhet från det och älskade det jobbet så jag skickade in en intresse anmälan och se vad bra det gick :) Tänkte dock inte ropa hej förrän han verkligen hörde av sig för en jobbintervjuv. Men nu kan jag göra det för han ringde idag redan! Och ville ses redan i morgon! Så i morgon kl 11 ska jag på jobbintervjuv. Hoppas verkligen att jag får jobba där som timpersonal. Skulle verkligen göra gott! klirr i kassan :P Så håll tummarna för mig i morgon för nu är det väl ändå min tur?!??!?! Jag menar 90% av alla job jag sökt, om inte mer, har jag fått komma på arbetsintervjuv och till och med varit en av dom 20 utvalda av 180 st ansökningar, men längre än så har det aldrig blivit. Börjar bli less på att alltid komma "tvåa"!

Andras kommentarer
Pappa

Kul! Lycka till på intervjun. Slå en signal när du varit där, så får jag höra hur det gått.

2009-05-13 @ 00:47:33
Camilla

Vad roligt :D Hoppas du får det!! Är det på Karlsson eller?

2009-05-13 @ 07:03:08
URL: http://camilla2008.blogg.se/
mammsen

Håller tummarna hårt, lycka till. Puss o kram.

2009-05-13 @ 07:50:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll