Dags för lite bilder kanske

2009-05-17 @ 15:56:44

Har varit slapp när det gäller bildfronten, men i morse tog jag några på nakenfisen. Han var så röd i rumpan så han fick springa och lufta lite. Så hittade han sina nya tofflor och kom springandes med dom och ville att jag skulle sätta på honom dom. Han tycker dom är jätteroliga att ha på fötterna :) Kan såklart inte lägga ut alla bilder på nakenfisen då alla inte är cencurerade. Vill inte ha någon pedofil som sparar ner bilderna till sin dator.. USCH!



"Vad är det för nåt jag har på fötterna?"



Måste känna igen..



Sitter lite i mammas knä..



Mammas hjärta!



Intagit tronen han sitter på när han tittar på... TELETUBBIES :)



Andras kommentarer
mammsen

Det var på tiden att du satte in lite bilder på mormors gullplutt.

2009-05-18 @ 15:43:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll