Dåligt med sol i Stockholm

2009-05-06 @ 00:16:25

Idag när vi handlade så kom jag på att vi måste köpa solskydds spray (som jag jämnt glömmer bort att köpa) och dyr som satan var den!! 119:- för faktor 30! Men men, sånt är livet. Sen när vi kom hem och jag kollade posten så hade Alexander fått ett stort kuvert av sin mormor. I den fanns det en kortärmad body och ett par jeans shorts, kalsonger och linne från gammel mormor (+ en stegräknare jag fick låna) och så klart en solskydds spray från mormor! Bara för att jag inte glömt bort det när vi var i affären denna gången! Men denna var faktor 50, och så är det bra om man har en på dagis. Så den vi köpte kommer vara på dagis. Men det "roliga" i det hela var att min mamma endast betalade 89:- för den, medan vi betalade 119:- för en som hade 20 mindre i faktor!! Har Stockholm dåligt med sol eller? Därför dom var så billiga :P Men surt för oss.. snacka om att man känner sig blåst!

Nu ikväll så har jag shoppat lite kläder åt Alexander.. Han behöver kortärmat och lite shorts så detta har jag köpt:


Andras kommentarer
Camilla

Då var det ju jätte bra att hon skickade en som ni kan ha på dagis :) Jag har fortfarande inte kommit ihåg att köpa det. Ska nog skriva upp det på inköpslistan så vi inte glömmer det idag igen. Fast just nu är vi inte i behov av solskydd :/

2009-05-06 @ 07:00:35
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll