Knäppa unge

2009-05-25 @ 22:48:20

Har ju berättat att Alexander vägrat välling nu under en längre tid.. Men jag skulle inte ge mig förrän jag testat alla vällingar som fanns och i helgen har jag testat hur mycket som helst men det var som vanligt. Inget intresse alls. Men så hade jag en tetra kvar som han inte hade testat. Så jag testade den idag då det han var så trött så han inte skulle orka äta ändå. Den innehöll dock 250 ml och den ungen som aldrig dricker eller som dricker max 100 ml så värmde jag bara 140 ml. men tror ni inte ungen älskade den??? Slurp sa det och så värmde jag å det som var kvar och han lämnade bara 10 ml av det! MEN så klart så var det den dyraste vällingen.. Suck. Det var sempers fullkornsvälling med plommon och banan. Kollade en snabbis på Willys vad ett paket kostar och om det fans en låda med 5 pack för dom är så billiga, men det fanns det inte och ett paket kostade 59.90 kr om jag inte minns fel.. SUCK!!! Det är nästan 20 kr mer än vanlig välling!


Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll