Sömntuta

2009-05-18 @ 12:01:25

Peter väckte mig och frågade om jag tagit Alexander till dagis. "Eh.. nej" och så tittade jag på klockan. 20 minuter sen han skulle varit där. Det var bara att rusa upp och klä på sig. Tio minuter senare var jag klar, men Alexander sov än så det blev till att väcka honom. Klockan 10.10, 80 minuter försent, kom vi till förskolan. Vilken sömntuta man har! La honom strax efter 19.30 igår och var tvungen att väcka honom 09.30! Varför kan han inte sova så länge på helgerna istället? :) Fast jag ska inte klaga. I helgen vaknade han 08.30 och 09.15 så det finns dom som har det värre :)

Andras kommentarer
Katharina

Åhhh, lyckos er!!! Benjamin vaknar alltid nån gång mellan 5 o 6 var morgon. Förutom i söndags då han tyckte att natten var slut kl 04.20!!! Gäsp!! :)

/Katharina (februaribebis)

2009-05-18 @ 16:45:45
URL: http://ettbusfrsdagbok.blogspot.com
Camilla

Jag fick sovmorgon idag!! Till kl 7 ;D

Dessutom fick jag gå upp ca 5-10 gånger inatt.

Men jag tog mig en lur tillsammans med Vilgot innan på ca 2 timmar.

2009-05-18 @ 17:37:03
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Therese

Alexander brukar vakna vid 8 tiden. Ibland vid 9, på helgerna. Så vi har tur vi ändå :) Hoppas det håller i sig och att det även smittar över på framtida barn :P

2009-05-18 @ 19:20:34
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll