Vattkoppor eller Mollusker?

2009-05-01 @ 16:57:01

Alexander har fått fyra prickar på axeln.. Tror att det antingen är vattkoppor eller mollusker.. ev solutslag, men han har ju inte varit bar i solen. Vad tror ni?



Bortse från maten han kladdat på sig :P

Andras kommentarer
Camilla

Hmm.. värmeutslag kanske, brukar han inte vara rätt varm?

2009-05-01 @ 18:13:05
URL: http://camilla208.blogg.se/
Therese

jag vet inte alls vad det kan vara.. han har inte varit bar där utslagen är eller varit svettig.. så därför tror jag inte att det är det

2009-05-01 @ 19:10:26
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
L

Jag vet inte vad jag skall säga riktigt. Jag tror däremot INTE att det är varesig soleksem eller värmeutslag. Tycker att det ser ut som vattkoppor faktiskt. Hoppas att det visar sig snart. KRAMEN.

2009-05-03 @ 16:57:57
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Maylin

Visst kan det vara vattkoppor. Kolla om de blir fler eftersom och är som en blåsa. Molusker har inte vätskefyllda blåsor. Albin hade ju nyss vattkoppor och han fick fler för varje dag.

2009-05-03 @ 19:42:44
Therese

Det konstiga är ju att det var i fredags vi upptäckte detta och sen dess har vi bara sett 1-2 prickar till. Och det är bara en som är vätskefylld och har spruckit så jag har ingen aning om vad det är. Ska ringa BVC i morgon bitti

2009-05-03 @ 23:44:18
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Jan

Jag tycker det där ser ut som mollusker. Min son har fått något som liknar det. Ska till doktorn imorgon och kolla. Fick ni reda på vad det var tillslut?



Mvh Jan

2010-05-23 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll