Alexanders önskelista

2009-11-09 @ 13:23:46

Liten tv med inbyggd dvd (ska kunna gå att fästa den i väggen!) Ungefär en sån här eller ännu bättre denna (Behöver alltså inte vara ny!!)
Leksaksdammsugare
Pegart
Arbetsbänk

Bilset tex ett sånt här
Garage tex det här eller det här... eller kanske det här?
Större köksspis ungefär en sån här + Kökssaker
Några byxor och bodies i storlek 92 (gärna bruna) ;)
Pyjamas storlek 92 (gärna två delad!)
Förvaringslådor till lego, klossar m.m med lock!
Presentkort på Ikea till en säng vi ska införskaffa snart.. vet bara inte vilken av dessa det blir. Säng1 Säng2

OBS! De saker som är strukna är redan köpta!

Det va det jag kan komma på nu..
När det gäller sakerna så får ni gärna höra av er om ni köpt något så jag kan stryka det från listan, för annars kanske flera kommer med samma saker.

Det finns även en ikon högst upp i spalten till höger som det står "Alexanders önskelista" på. Så klickar man på den så kommer man direkt till detta inlägget så slipper ni leta efter inlägget efter varje nytt inlägg jag skrivit.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll