Dagen i bilder - Tomte tåg och fika på brukshundsklubben

2009-11-29 @ 20:36:48



Alexander i chocktillstånd


Ingela och hennes hundar laddar inför paraden



Ansi med schnygga pekka :P






Ulla med alla sina hundar och Alexander åkte skrinda efter Fame



Jag och Diva var oxå taggade


Alexander



Jag och Diva gick sist bland alla hundar och efter oss gick hockeylaget så det ser ut som jag är nån hockey ledare eller nåt :P









En rottisbebis gick bredvid en stund. Hon ville inte gå längre så dom gick ur.



Fina tomtemor Diva



Ulla i täten



Äntligen framme



Vi mötte även på Camilla, Linus och Vilgot



Fikade på klubben efteråt






Alexander och Ingelas bjässe Leo



Alexander har ett moment med Ingelas lille Ryan

Andras kommentarer
Maylin

Söt Diva i flätorna o luvan!

2009-11-29 @ 22:40:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll