Dags att uppdatera lite kanske..

2009-11-17 @ 20:54:18

Är dålig på detta nuför tiden.. men jag både pluggar och praktiserar nu. Praktiken drog ju igång igen i måndags och det är lika kul än idag. Fast nu är det en massa små pojkar som praktiserar med men som tur är jobbar jag själv så jag slipper dom.

Har fått en massa beröm från handledaren.. I måndags så var han så glad över att jag hae kommit tillbaka så det skulle bli ordning i butiken igen. Och han kom flera gånger under måndagen och kollade på vad jag hade gjort och sa att det var så snyggt att han skulle kunna gråta.. han sa det varje gång sen sista gången sa han att nu kan han inte gråta mer för det blir översvämning :P haha

Sen igår så frågade en praktikant (hon som var med förra gången jag praktiserade med) hur länge till jag skulle praktisera och jag sa att det bara var den här veckan kvar. Handledaren stod bredvid då och sa att jag skulle kunna få jobba extra när det behövdes. Han lät nästan säker på sin sak och berättade även hur nöjd han var med mig. Nästan synd om den andra praktikanten som varit där i några månader nu och oxå såklart vill ha jobb.

Idag berättade han även att högsta chefen hade pratat med honom om mig i morse. "Shit tänkte jag.. Det lät inte bra". Men det var bara positivt! Han hade berömt mig så mycket och verkligen tyckt att jag gjort ett bra jobb.
Sen fick jag även göra deras utbildning på datorn för såna som jobbar på Willys idag.. Så nu så kan jag ju allt man ska kunna så att få jobb borde inte vara så svårt.

Andras kommentarer
Pappa

Kul att det går sååå bra för dig. Du är ju riktigt ambitiös!

2009-11-18 @ 07:56:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll