Halft död

2009-11-19 @ 19:11:52

Jag ska ALDRIG mer vaccinera mig! Iaf inte mot svininfluensan eller nåt som man kan få hemska biverkningar av då jag fått influensa synptom som är en biverkning. Hade ont i armen och lite i huvudet igår kväll. Var även oerhört seg i kroppen och det höll fortfarande i sig när jag vaknade. Men jag åkte till praktiken iaf. Men det blev värre.. fick oerhört ont i hela kroppen, speciellt ryggen som strålade ner mot benen. Huvudvärken blev värre och så fick jag även feber. Så jag orkade inte vara kvar. Men jag kunde inte åka hem heller då Peter både hade bilen och hemma nycklarna när han jobbade i Gnosjö. Så jag ringde Ulla och frågade om jag fick låna hennes soffa till Peter skulle hämta mig. Ett annat problem var att Peter inte hade mobilen med sig så jag kunde inte heller säga åt honom att jag var hos Ulla. Men som tur var ringde han henne från jobbet strax efter och hon sa att jag skulle vara där. Fick två alvedon av Ulla och bäddade ner mig i hennes soffa och tittade på tvn i drygt en timme. Hade lindat in mig ordentligt i täcke då jag frös mycket och piffat upp kuddar under huvudet. Sen vart jag så trött så jag somnade. Ulla var borta i några timmar så det var lugnt och skönt. Till och med fåglarna höll tyst som tur var :) Men hennes ena katt löper så hon gick och mjaoade lite då och då, men inte så hysteriskt som Baby gör. Jag vaknade av att jag fick upp alla hundar på mig då Ulla kom hem. Hon skickade ut dom därifrån då och jag lyckades snabbt somna om.. Sen vaknade jag vid 16.30 av att det ringer på dörren.. Men ingen öppnade så Ulla måste gått igen så jag skyndar mig upp för att öppna för det var troligtvis Peter som skulle hämta mig men han hade hunnit gå bort till hans mormor där Ulla var och hämtade nycklarna. När jag gick upp så mådde jag bättre. Lite sömn och alvedonen hade hjälpt. Men nu mår jag inge bra igen och ska se efter om vi ens har nån alvedon eller ipren hemma.. Peter har en tendens att äta upp dom men aldrig köpa nya och det var ett tag sen jag åt dom..

Alexander verkar inte ha fått några biverkningar alls. Hn mådde bra i morse och jag frågade på dagis hur det hade varit idag och dom hade inte märkt någon skillnad. Inte heller att han skulle ha haft ont i benet så jag fick väl hans biverkningar oxå då jag har ont i mina ben. Men hellre att jag får det än han. Vill inte att han ska må så här!

Andras kommentarer
Camilla

http://www.blocket.se/jonkoping/Lagenhet_24750319.htm?ca=17&w=1



Kolla in denna lägenhet.. den kanske är intressant?

2009-11-19 @ 22:47:34
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Åsa

Har man vaccinerat sig en gång och sen gör det igen blir man inte dålig, inte jag i alla fall.

Hej hopp

2009-11-25 @ 13:14:29
URL: http://www.jaxacixi.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll