Här var det dött

2009-11-04 @ 08:00:10

Har haft så mycket att göra så jag inte hunnit med att blogga! Förra veckan så praktiserade ju jag heltid och dessutom tudera heltid. Ingen bra kombination. Jag var helt slutkörd och det hände två ggr att jag somnade med böckerna och pennan i handen där jag satt! Så slut var jag. Men i måndags var jag klar med det värsta inlämningarna och mejlade in dom till läraren. Sen beslöt jag mig för att sjukanmäla mig igår då jag behövde vila upp mig igen. Också fick jag ett mejl av två av mina klasskompisar att vi är lediga idag då läraren är sjuk så det blir en vilodag idag med :) Ska dock göra klart de sista inlämningsuppgifterna och påbörja inlämnings uppgift 2 i psykologin..

Har ju glömt berätta.. Jag fick resultatet på inlämningsuppgift 1 på psykoogin förra veckan..Jag hade som sagt inte den blekaste aning om vad jag skulle få på den och var lite osäker på en del av mina svar, men jag fick VG! Så då måste jag ha svarat rätt :P Vart faktiskt rätt chockad men det är kul.

Sen i kväll står det filmkväll på schemat ;) Camilla kommer hit (utan barn den här gången har jag för mig :P ) och vi ska se Wrong turn 3! Det var ju ett tag sen sist vi hade filmkväll och då såg vi Wrong turn 1 & 2 och höll på att garva ihjäl oss! Så vi måste bara se 3:an för att se om den är lika rolig :P Det är ju egentligen skräckfilmer som hade en väldigt spännande handling, som vi beslöt oss för att se under en utav våra skräckfilmskvällar.. Men det var patetiskt och vi skrattade oss igenom första filmen. Sen hade jag även 2:an hemma och Camilla tyckte vi skulle se den med så det blev en lååång kväll/natt. Men kul hade vi!

Var och kollade på lite recensioner om Wrong turn 3 och det var flera st som hade skrivit att de var så besvikna på 3:an då 1:an och 2:an var såååå bra! Ehh?!?! Men då kanske trean är bra, för ettan och tvåan var inte alls bra!!!

Se mina tidigare recensioner HÄR

Andras kommentarer
Pappa

Har en film ni kan titta på nästa gång. Men ni kanske inte kan sova efter det sen?

2009-11-04 @ 16:44:21
Therese

Å den heter??

2009-11-04 @ 18:31:16
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Pappa

Kommer inte på det just nu.

2009-11-05 @ 11:06:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll