Otroligt GLAD!!!

2009-11-10 @ 20:51:04

Hade inlämning på inlämningsuppgift 2 i psykologin igår och har redan fått resultatet!

"Hej Therese!  Grattis till en väl genomförd uppgift. Betyg: MVG   / Hälsning Gudrun"
HAHAHAHAHAH!! Jag är så otroligt glad!! Jag är som gjord för psykologi :P Tvekade lite igår kväll på min inlämning då jag kom på ännu mer saker jag hade kunnat skriva eller skriva bättre och när det gäller dessa inlämningsuppgifter så har man aldrig någon aning om vad resultatet blir då man måste tänka själv. Finns inga direkta svar som man kan hitta utan man måste tänka sig in i olika situationer och hur olika saker kan påverka människor. Och jag är tydligen ganska bra på det :)

Ojojoj vad glad jag är!!

Andras kommentarer
Pappa

Tummen upp!

2009-11-11 @ 01:00:37
Syrran

Vad bra :)

Jag ska hälsa från Janne J

OCH jag snackade engelsk med Fredrik idag och han sa att jag kommer få ett solklart G :D<3

2009-11-11 @ 11:03:51
URL: http://bullshitstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll