Paranormal Activity

2009-11-23 @ 13:45:26

Nåt som du vill se kanske Camilla? :P




Therese betyg: Såg denna i helgen med pappa.. Till en början var den ur kass. Trodde pappa skämtade med mig då det var dom själva som filmade. Men efter ett tag när saker och ting började hända så blev man fast. Och filmen var verkligen ruggigt läskig. Jag tänker på den filmen varje kväll när jag är ute med Diva av någon anledning. Jag blir fan rädd varje gång jag tänker på filmen! Betyget på denna blir 8/10. Att den inte fick mer var för att det tog sån tid innan filmen började bli intressant och det började hända grejer och när man väl är helt inne i filmen så slutar den kändes det som. Ruggit slut var det iaf!

Så, Camilla.. komma över och se den nån kväll? :P

Andras kommentarer
Camilla

Ja tack.. är det med svensk text? Kan ju ta det nästa vecka kanske när Linus jobbar första skift.

2009-11-23 @ 15:49:26
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Camilla

Nej nej nej.. inte en chans att jag slösar bort en bra film för att jag inte fattar nått :P Jag är vekrligen värdelös på engelska så jag väntar helst tills den kommer med text :)

2009-11-23 @ 15:56:39
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Pappa

Du skulle ha gjort som jag gjorde när jag kollade denna första gången:

1. Helt ensam

2. Utan att veta ett skvatt om filmen

3. Mitt i natten (typ samma tidpunkter som händelserna i filmen)

4. helt nedsläckt i rummet



Lovar, det höjer skrämseleffekten x10! :-)

2009-11-23 @ 17:57:02
Pappa

PS. Filmen finns med två olika versioner som skiljer sig på slutet.

I den andra slängs Micah (killen) rakt in i kameran och avlider, istället.

Men jag tycker den vi såg är slutet mer utdraget och i det hela bättre. Den vi såg är alltså originalversionen. Vill du se det andra slutet? Säg bara till...

2009-11-23 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll