Positiva besked 2

2009-11-26 @ 20:52:10

Ringde till hälsvårdsnämnden i måndags och fick tag i en person till slut, men dom hade problem med telefonerna så det bröts hela tiden men jag hann berätta om situationen och lämna hem numret. När jag skulle lämna mobil nr brts det igen och då orkade inte jag ringa upp fler ggr utan han sa ju att dom skulle höra av sig när han hade pratat med sina kollegor för att komma fram till en lösning.

Idag ringde en kvinna mig från hälsovårdsnämnden och berättade att hon skulle komma och titta på lägenheten och utreda detta för att se vad det kan vara för fel samt vad hyresvärden ska göra åt det. Så på måndag kl 10 kommer hon hit. Alexander kommer få sova med oss i sovrummet för fönstret ska stängas på lördag för att man verkligen ska känna av äckel lukten och fukten.

Ska bli väldigt intressant att se vad som kommer behöva göras och speciellt vad det är för nåt fel i hans rum. Hoppas det är nåt riktigt jäkla dyrt så hyresvärden får det dyrt. Skulle nu rummet vara bedömt som farligt kan han glömma att vi betalar för en trea när man inte kan använda rummet. Vi får se vad hon säger när hon utrett saken.

Andras kommentarer
Pappa

Hoppas dom hittar nåt som är riktigt tydligt tecken på mögel eller vad det kan vara. Så det inte blir några som helst tveksamheter.

Har ni märkt nåt på Alexander än? Eftersom han inte sover där inne nu menar jag. Kan ju ta lite tid det också innan han blir bättre förstås.

2009-11-27 @ 00:11:12
Therese

Han sover fortfarande där inne. From i morgon ska han inte göra det då vi ska stänga fönstret

2009-11-27 @ 07:42:55
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll