Säng

2009-11-09 @ 13:38:21

Börjar ju bli dax att införskaffa sig en säng til Alexander snart som jag skrev i inlägget nedan.. Men vet inte vilken av dessa det blir:


Leksvik 1410 kr
Denna är otroligt fin och är en växa säng som man kan justera längden på allt efter de växer.
Min. längd: 138 cm
Max. längd: 208 cm
Så den är ju väldigt praktisk! Då slipper man köpa ny säng senare igen. Men det finns ingen stödbräda till denna som den andra och jag vet inte om man kan sätta dit en heller.. Alexander är ju rätt rörlig på nätterna så att han ska sova utan känns inte bra.


Kritter blå 795 kr
Denna är ganska söt liten säng där det ingår stödbräda. Men köper vi denna så måste vi köpa en ny säng senare då denna inte är utdragbar.

Till båda sängarna ingår ribbotten men madrass måste köpas till.

Vilken skulle ni valt?? Hjälp mig med denna beslutsångest!!

Andras kommentarer
Camilla

Jag hade tagit den blå! Den är finast och han kommer ju kunna ha den i några år iaf..

2009-11-09 @ 17:40:43
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Katharina

Krittersängen har vi till Benjamin med, fast den vita med får. Han gillar den skarpt!! :)

Men du, ribbotten ingick inte utan den fick man köpa till.

/Katta (Februaribebis)

2009-11-09 @ 21:24:12
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Pappa

Varför inte en "fullstor" säng på en gång? Slipper ni kostnader för nya madrasser sen, som brukar kosta en del.

2009-11-10 @ 02:20:01
Therese

Vill inte ha en fullstor säng.. känns inte bra när han är så liten. dom är väl högre än barnsängarna oxå

2009-11-10 @ 09:20:55
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Pappa

Ja, han kanske går vilse? ;-)

Tror inte dom är direkt högre...

2009-11-11 @ 01:03:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll