Är dom lika eller är dom lika??

2009-10-16 @ 20:10:34


Har pratat lite med Divas uppfödare nyligen och hon ville ha lite bilder på Diva.. Och då blev hon helt till sig och sa att Diva var såå fin och oerhört lik sin mamma. Så lika kan dom väl inte vara.. visst man kan se likheter men inte att dom direkt skulle vara kopior tänkte jag.. Hon skulle skicka bilder på Divas mamma och bror några dagar senare då hon fått tillbaka sin dator och igår fick jag denna bilden. Och Diva är verkligen lik sin mamma! Man skulle nästan kunna tro att det är Diva på bilden :P


Diva                                                            Diva



Divas mamma Ninja             Divas bror Bulldozer





Jag tycker iaf att Diva är sin mamma upp i dagen!! Brorsan kan man oxå se vissa likheter i, men Diva är ju som en kopia av sin mamma!! Två mycket fina men bestämda damer båda två :)




Vad tycker ni??






Andras kommentarer
ulla

mycket lika

2009-10-19 @ 00:52:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll