Är ganska besviken på mig själv..

2009-10-01 @ 22:42:10

Fick reda på resultatet från provet i tisdags.. Jag fick "bara" VG+ 3 hela poäng från MVG.. Kul kul.. eller inte. Tack vare detta tror jag inte jag får MVG i kursen.. Eller det hänger nog på Säljpärmen och mässdeltagar redovisningen nästa vecka men det krävs MVG i dom båda då och i mässdeltagar redovisningen tror jag inte att jag får det.. Men hon sa det att skulle jag ligga och väga mellan VG och MVG så kommer jag få göra ett komplemerings prov = ett prov på allt det som jag inte kunnat/varit dåig på. Och då är det ganska omöjligt egentligen för då måste man få riktigt bra resultat för att få MVG i slutbetyg, men hämnar jag där kommer jag iaf försöka.. Vi får inte slutbetygen i kursen förrän efter praktikveckorna då vi även ska göra en undersökning på praktiken som är betygsgrundande, men man får veta ungefär vad hon hade tänkt sätta strax efter kursen är slut. Kursen slutar ju egentligen nästa vecka.
Jaja.. Har just pluggat en massa bokföring som vi har prov i på torsdag om en vecka.. I det måste jag få MVG!! För då får jag nog garanterat MVG i slutbetyg i Småföretagande A iaf.

Andras kommentarer
Pappa

Ehh... Du inser väl att du fortfarande har fått väldigt bra resultat? Väl godkänd och + och allt, är ju fortfarande riktigt bra! Men du har blivit så duktig på det här nu, så att du inte är nöjd förrän du fått bästa möjliga betyg/poäng.

Själv är jag jättestolt över dig när du ("bara", enl dina mått ;-) fått VG.

Riktigt bra jobbat, fortfarande, Therése!!!

2009-10-02 @ 09:36:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll