Bild från fotograferingen på dagis!!

2009-10-27 @ 22:54:09

För några veckor sen fotograferades ju Alexander på dagis och idag när jag skulle hämta honom så visade dom mig resultatet av Alexanders enskilda bild och gruppbilden som dom hade fått i förväg att sätta upp på barnens platser, dock var den enskilda i svart/vit. Men guuuud vilken underbar bild!! Den kunde ju inte blivit bättre!! Helt klockren bild! Längtar tills dom dimper ner i brevlådan! Tog ett kort på fotografiet (det svart/vita) som hänger på hans plats så ni kan få en liten förhandstitt ni med :P


Andras kommentarer
Pappa

Bra kort på lill-busen. Och utan fläskläppar och allt! ;-)

2009-10-27 @ 23:05:21
Camilla

Jätte fin bild på honom! Jag tjurar fortfarande för att dom inte ska ta bilder på Vilgots dagis :(

2009-10-28 @ 07:36:03
URL: http://camilla2008.blogg.se/
mammsen

Vilken underbar bild på gullungen. Hoppas bilderna kommer snart. Saknar honom mycket. Puss o kram.

2009-10-28 @ 07:51:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll