Fått reda på slutbetyget nu

2009-10-07 @ 09:14:01

Igår var sista gången på Försäljning och service kursen.. Vi gick igenom provet vi hade förra veckan och fick även tillbaka säljpärmarna. Provet fick jag ju "bara" VG+ på men säljpärmen fick jag MVG på och riktigt fina kommentarer! Hon sa dessutom att min säljpärm var bland dom bästa hon läst!! Snacka om stolt som en bäver jag är nu! Sen hade jag turen att ja fick ha betygssamtalet igår efter lektionen. Hon hann bara med tre st och jag var en av dom.. Slutbetyget på denna kursen blev...











MVG!!!

Det trodde jag faktiskt inte.. trodde jag bara skulle få VG som vanligt för jag hade missat två små inlämningar för jag var sjuk en gång och så fick jag "Bara" VG+ på det provet hon såg som viktigast. Men hon sa att hon aldrig ens tvekat om att ge mig MVG för jag har fått så bra resultat på allt jag har gjort och så har jag varit aktiv på lektionerna. Att jag hade missat två inlämningar gjorde inget eftersom jag hade hängt med i kursen så bra med mycket bra resultat! Therese är super glad nu :) Nu väntas det ett prov idag i kommunikations kursen, sen i morgon är det blodigt allvar på bokföringsprovet.. Får jag MVG på det provet får jag MVG i slutbetyg på Småföretagande A kursen.

Andras kommentarer
Camilla

Haha okej.. men alltså sitter du ner då och håller i slangen? Då måste man ju ställa sig upp och stänga av/på varje gång man ska schamponera och tvåla in sig.

2009-10-07 @ 16:05:43
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Camilla

Haha okej.. Jag får väll börja sitt ner jag med då :P

2009-10-07 @ 22:01:50
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Pappa

Det är pappas duktiga flicka det! Riktigt bra jobbat Therése! Bättre än du har gjort det här... Finns inte!

2009-10-07 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll