Fotografering

2009-10-02 @ 00:20:14

I morgon är det dags för fotografering för min söta lilla kille! De ska fotograferas på hans förskola och jag önskar jag kunde vara ett dammkorn som kunde se allting för det skulle vara mycket intressant att se hur de får till det med alla barnen och speciellt Alexander som inte tycker om att sitta/stå still alls :P haha! Hoppas bara fotografen lyckas få till några bra kort. Det dåliga är att man måste beställa alla korten och sedan skicka tillbaka de man inte vill ha.. Ganska idiotiskt tycker jag då det är slöseri med papper för ingen annan lär köpa bilder på min son, men smart tyckte Peter då han menar att det är svårare att skicka tillbaka bilder när man väl har dom i handen.. Hm.. vi får väl se hur det blir med den saken när bilderna kommer :) Sen beror det ju på hur många som vill ha en bild/eller bilder på honom :P

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll