Redan slutat

2009-10-28 @ 13:38:12

Peter kom till praktiken vid 13 för att höra när han skulle hämta mig, men då sa min handledare att jag fick gå för jag hade gjort ett sånt bra jobb! Idag hade jag hunnit med att göra allt jag gjorde i måndags och igår!! Så han var mer än nöjd! Peter pratade med honom lite och de kom in på jobbmöjligheterna efter praktiken och handledaren sa att jag skulle lämna mitt nr till honom så skulle han höra av sig när det behövdes folk! Han har sagt flera gånger att han är så nöjd med mig och att jag är den bästa praktikanten han haft. Känns kul och jag tycker verkligen att det är kul där! Helt min grej!

Andras kommentarer
Camilla

Snart fast anställd då ;)

2009-10-28 @ 14:14:34
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll