Resultat - Kommunikation

2009-10-14 @ 15:06:52

Fick resultaten på tre betyg i dag i kommunikationskursen. Ett betyg baserades på grupparbetets framförande och även hur man själv framförade den muntliga presentationen och det fick jag MVG i, det andra betyget baserades på grupparbetets informationsblad och det fick vi MVG i, och det sista var betyget från provet vi hade förra veckan och det fick jag MVG i.. ett poängs fel även här. Inte så illa pinkat ;)

Andras kommentarer
Camilla

Dina klasskompisar borde känna sig helt värdelösa i jämförelse med dig! Är det mycket muntliga redovisningar? Det är det jag fasar mest för om jag nu ska börja utbildning.

2009-10-14 @ 16:12:13
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Camilla

Det är väll inte dyrare än något annat? Ca tusen kr i månaden blir det tror jag med allt pulver och alla piller som behövs. Och ju längre man håller på desto billigare blir det. Vad kostade det som du höll på med i månaden?

2009-10-14 @ 17:06:45
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Camilla

Hahaha kan tänka mig det. Verkar som att man kan läsa Psykologi A på närdistans. Hoppas det går att göra så att man läser några kurser åtminstone på distans. Vill helst inte sätta min fot på skolan överhuvudtaget :P När är det du börjar praktiken förresten?

2009-10-14 @ 17:14:29
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Camilla

Jag visste väll att det inte var en sån jag hade. Jaja.

Får höra runt i släkten om det är nån som har nån. Onödigt att köpa en kan jag tycka.



Kollade priset på herbalife på internet och då kostade det 1999 för en hel månad och då får man ALLA piller dom har också.. tror det var typ 7 burkar :P Ska man ha det "paketet" som jag har ligger det mellan 1000-1500.



Ja det var ju inte lång tid kvar tills du ska börja.. Hoppas ni får lägenheten då och att du får jobb på Willys sen. Skulle ju vara perfekt för dig :-D

2009-10-14 @ 19:31:49
URL: http://camilla2008.blogg.se/
L

Duktiga du!! GRATTIS =)

2009-10-16 @ 21:05:39
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll