Sista praktikdagen

2009-10-31 @ 00:32:04

Idag var det sista praktikdagen.. Känns tråkigt då jag verkligen stormtrivdes där! Men jag ska ju tillbaka vecka 47 igen ochh efter det så hoppas jag att jag kan få jobba lite där för det jobbet passar mig perfekt! Så håll tummarna för det.

Men idag var jag med om det värsta hittills... ska något hända mig så händer alltid det värsta, så har det alltid varit. Jag höll på med julmusten och skulle ta bort plasten då de satt ihop i 6-pack och såldes per st men så råkade jag skära i en julmust och det var precis i ansiktshöjd och det sprutade julmust i hela ansiktet, halva håret och hela tröjan! Dessutom hade jag min egna tröja under arbetströjanså den vart oxå dyngsur.. Men det positiva i det hela var att jag fick en ny skjorta som det inte stod praktikant i ryggen på :P hehe.

Den här veckan har varit så stressig. Det är riktigt tufft att praktisera heltid och samtidigt studera heltid.  Vi fick ju en massa inläningar att göra under den här veckan från alla kurser, sen har vi prov på tisdag som ska pluggas till, plus att jag läser psykologi A på distans.. Så ni kan ju gissa om jag är slutkörd nu. Gick och la mig i sängen för att plugga psykologi vid 19 tiden men total deckade och vaknade vid 23.. Samma sak hände för några dagar sen men då sov jag bara i drygt en välbehövd timme och somnade dessutom med pennan i handen! I morgon är det min sovmorgon och jag ska sova LÄNGE LÄNGE LÄNGE och vara riktigt utvilad!

Andras kommentarer
Camilla

Hahahaha förlåt men jag kan verkligen inte låta bli att skratta åt det där med julmusten.. :-D

2009-10-31 @ 07:41:54
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Therese

Det var inge kul!!! Tur att det inte var många som såg och framförallt ingen som jobbade :P

2009-10-31 @ 12:25:01
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll