Ska till veterinären ikväll

2009-10-28 @ 14:28:31

Ikväll är det dags att undersöka Divan och se vad som är fel med hennes bakben eftersom hon haltat till och från i drygt 2 månader.  Så hon har fått lite skönhetsvård här hemma nu.. Både klippt klorna (Peter klippte) och badat henne (Jag badade henne).

Sist vi var där var när hon hade rävskabb och det var i samband med att hon hade slutat fälla å hennes päls var riktigt fettig och grå och det fick jag ju en påpekning om.. Hon har även den här gången nästan slutat fäll så hennes päls var gråaktig så nu fick hon lov att hoppa i badet för annars skulle de väl tro att jag aldrig duschar henne om hon ser ut så varje gång man kommer dit. :P

Håll tummarna för att det inte är något allvarligt! ... eller dyrt!!



Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll