9 tänder

2009-09-20 @ 23:32:52

Alexander har haft fyra tänder uppe och tre nere under en väldigt lång tid nu.. Men den fjärde tanden nere dök upp den 10/9 (3 månader efter att den tredje tanden dykt upp därnere! De som brukar komma samtidigt). Den dök upp helt plötsligt utan att jag sett att den var på g och nio dagar senare (19/9) så dyker en kindtand nere upp utan att jag sett det heller! Det enda jag sett är en kindtand uppe som är på g men den har inte dykt upp än.. Alexander dregglar som bara den just nu så den lär dyka upp snart. Riktigt svullen är han där med stackarn.
Kan tänka mig hur ont dom har det när tänderna ska fram. Och det ska alltid komma flera st samtidigt!

Andras kommentarer
Camilla

Precis så var det ju med Vilgot med!

Han hade 3 tänder där nere i flera månader :P

2009-09-21 @ 08:57:40
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll