Alla tre somnade

2009-09-01 @ 10:03:15

Igår vid 19:30 tiden gick jag som vanligt in och nattade Alexander i våran säng. Men så klart nattade jag även mig själv. Sen vaknade jag inte förrän 24 tiden av att Alexander hostade så mycket. Så då gav jag honom hostmedicin som vi fick hos läkaren igår och la sedan honom i hans säng. Sen fick jag höra av Peter att han oxå hade sovit med oss! Det hade inte jag märkt eftersom jag inte vaknade när han gick och la sig och han var ju inte i sängen när jag vaknade. Men han hade sovit länge han med.. 20 minuter innan jag gick upp hade han gått upp. Hahaha!
Jag hade ju planerat att åka till stan och sola efter jag nattat Alexander men det blev det ju ingenting av. Det är så typiskt att när man ska göra någpt så lyckas man även natta sig själv!

Andras kommentarer
Laila

Nawh Tack :D världens sötaste är du :)

2009-09-01 @ 12:45:12
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
emma

hoppas du har en bra tisdag (:

2009-09-01 @ 15:44:14
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll