Massa plugg

2009-09-29 @ 12:10:16

Har som vanligt haft mycket att plugga till. Hade en stor inlämning som blev drygt 20 sidor som skulle lämnas in idag och även ett prov på hela boken (slutprov) förutom två kapitel om ekonomiska beräkningar som vi redan haft prov i. Provet gick riktigt bra tycker jag! Svarade på allt och är säker på det mesta, ja typ allt faktiskt.
Sen fick jag även reda på resultatet från provet vi hade i Små Företagande A i torsdags.. Det gigantiska provet som vi hade. 82/95 poäng fick jag =MVG!!! Så jag är supernöjd!

I morgon väntas redovisning i Social Fobi. Vi var 4 st i våran grupp men en sket i allt hela tiden så igår pratade vi med läraren igen och nu är hon inte med i våran grupp längre och det känns bara skönt!

Nästa vecka slutar två kurser, Försäljning och service och Små Företagande A. Jag hoppas på ett MVG i båda kurserna! Hittills har det sett ut så här:

Försäljning och service:
Prov Ekonomiska beräkningar MVG
Prov resterande kapitel i boken ?
Inlämningsuppgift säljpärm ?
Mässdeltagande redovisning: blir den 6/10

Små företagande A:
Prov hela boken förutom bokföring: MVG
Prov bokföring: blir den 8/10

Så två resultat väntar jag på i försäljning och servicekursen och är det MVG på båda dom så är jag rätt säker på att betyget blir MVG i kursen.

Sen gäller det att få MVG på bokföring i små företagande a kursen så blir det nog MVG på hela kursen. Det hoppas jag att jag klarar. Det är mycket krångligare än vad jag trodde med bokföring! Men det ska jag väl klara av!

Andras kommentarer
Camilla

Shit, du får ju MVG i allt haha :D Verkar som att du valt rätt! :-D

2009-09-29 @ 12:28:12
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Camilla

Haha jaså vad är det då? Hur många terminer är det?

2009-09-29 @ 16:53:50
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Pappa

Du jobbar på duktigt märker jag. Det betalar sig sen i slutändan för dig också. Hoppas... menar, det kommer gå bra!

2009-09-30 @ 01:16:57
Camilla

Haha projekt och företagande har jag läst. Fruktansvärt tråkigt!! Men då är du ju snart klar då :)

2009-09-30 @ 09:30:55
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll